Uusi tukka, uudet kujeet

Lauantaina minulla oli ihana hemmottelupäivä. Kävin pitkästä aikaa huollattamassa kuontaloni kampaajalla. Olin jo jonkin aikaa etsinyt sopivaa kampaamoa, sillä vaikka Helsingissä olen asunut jo pitemmän tovin, ei vakikampaamoa ole vielä löytynyt. Minulle on tärkeää, että kampaajani osaa leikata tukan niin, ettei minun tarvitse juosta hänen tykönään vähän väliä mallia ylläpitämässä. Lisäksi toiveenani on värjätä hiukseni myrkyttömästi laadusta tinkimättä. Nyt täytyy kyllä olla tohkeissaan, sillä löysin kampaamon, jonka asiakkaana haluan pysyä. Annankadulla on ekokampaamo Salon Pacifique, joka täyttää kaikki kriteerini. Pacifiquessa kaikki tehdään mahdollisimman luonnonmukaisesti ja kaiken maailman kertakäyttöroinaa välttäen. Föönitkin toimivat tuulivoimalla tuotetulla ekosähköllä! Kaiken tämän lisäksi kampaamo on ilo silmälle. Sisustus on kotoisa, muttei hippimäinen. Itseäni usein häiritsee se, että kaiken maailman hampuusihipit pilaavat kaikkien meidän luonnosta välittävien maineen. En ymmärrä miksi ekoilun täytyy usein näyttää niin nuhruiselta. Pacifiquessa tätä ongelmaa ei ole. Minun hiukseni kuntoon taikoi Taru, joka oli ihastuttavan hymyileväinen asiakaspalvelun ammattilainen. Hän loihti hiukseni kiiltäviksi, keitti makoisat sumpit ja turisi mukavia.

Pacifiquesta ostin itselleni uuden shampoon ja hoitoaineen, sekä hoitavan muotoilutuotteen. Kaikki ovat Less is More by brandhuber & trummer-sarjaa. Tuotteet ovat valmistettu sertifioiduista luomulaatuisista kasviraaka-aineista. Lyhyen koekäyttöni jälkeen voin suositella tuotteita lämpimästi. Minulle on tärkeää se, miltä tuotteet tuoksuvat. En pidä siitä, kuinka monet kasvipohjaiset kosmetiikkatuotteet tuoksuvat multamaiselle. Nämä hiustuotteet tuoksuvat ihastuttaville, raikkaille ja sopivan miedoille. Tykästyin varsinkin Mascobadogel-muotoilutuotteeseen. Se tuuhentaa hiukseni juuri sopivasti, jättäen hiukseni pehmeiksi, sileiksi ja hyväntuoksuisiksi.

Annankadulla piipahdin myös Korres-liikkeeseen naamarasvaostoksille. Tuohon liikkeeseen en uskalla astua ihan pian uudestaan, sillä olisin halunnut ostaa sieltä kaikki mahdolliset tuotteet. Ihastuttavia tuoksuja ja kauniita paketteja hyllyt pullollaan. Sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua osakseni ja myyjän suosituksesta päädyin ostamaan geelimäistä granaattiomena-kasvovoidetta sekä kasvojenkuorintavoiteen. Nämä sopivat kinkkiselle iholleni, joka näppylöityy helposti stressistä, suklaasta ja kuukauden tietyistä päivistä. Korresilla minua ilahdutti tuotteiden luonnonmukaisuuden lisäksi kohtuulliset hinnat sekä kauniin yksinkertaiset pakkaukset.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti